Jos Pal’s photos

Image

About jospalsphotos

amateur photographer who loves to travel
This entry was posted in Uncategorized and tagged , , , , , , , . Bookmark the permalink.

4 Responses to Jos Pal’s photos

  1. Leo says:

    Prachtige reisverslagen in je nieuwe site. Mijn complimenten zusje. Het is echt een genot om je diashows te laten “draaien” Wanneer komen de kleinkinderen op de site? We kijken er naar uit.

    • Eerst de Canada foto’s van afgelopen September 🙂
      Dank je voor de complimenten.

      • Leo says:

        Ik begrijp dat het niet allemaal tegelijk kan. Maar dan weet je dat we er naar uit kijken. Welke plug-in gebruik je voor de slideshow? Begint automatisch te draaien bij het aanklikken van de pagina. Perfekt!

      • Dat was ‘t mooie bij dit element van wordpress. Ik gaf aan dat ik een “slideshow” wilde i.p.v. een “gallery” et voila! Ik hoefde verder niks te doen 🙂

Leave a Reply

